Seminyak 2 - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Lisa Heusden - WaarBenJij.nu Seminyak 2 - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Lisa Heusden - WaarBenJij.nu

Seminyak 2

Door: Lisa van Heusden

Blijf op de hoogte en volg Lisa

21 April 2013 | Indonesië, Seminyak

Hallo allemaal!

Vandaag was mijn laatste hele dag hier. Ik zit nu in de lobby van het hotel en we gaan bijna eten. Heel gek dat we morgen naar huis gaan (en overmorgen aankomen, met tussenstop in Hong Kong). Is het nog steeds koud in Nederland of inmiddels minder?

Gisteren ben ik met vijf anderen richting de stad Kuta gegaan. Het was een half uurtje rijden over de drukste, meest chaotische wegen die ik ooit heb gezien. Niemand lijkt hier zijn achteruitkijkspiegels te gebruiken of zich aan de regels te houden. De auto's stoppen niet voor voetgangers, en de brommers glippen overal tussendoor. Chaos!

Kuta is heel erg toeristisch maar perfect om winkeltjes te kijken. Dat hebben we dus ook gedaan en we zijn goed geslaagd. In een van de winkels hebben we ruim twee uur rondgelopen en gekeken, terwijl de enige man van ons groepje buiten stond te roken. Het was ontzettend warm, dus terug in het hotel hebben we nog lekker even gezwommen.

Vandaag had ik een heerlijk lui dagje. Ik heb alleen maar gezwommen, gelezen onder de parasol en genoten van het mooie weer met het geluid van de zee op de achtergrond. de golven zijn hier heel erg hoog en er wordt veel gesurft. Ik heb ook weer typisch Balinese bloemetjes op mijn nagels laten maken. Hopelijk zitten die er in Nederland nog op, dan kan ik ze laten zien. Straks gaan we eten, en daarna ga ik denk ik naar mijn kamer om mijn koffer in te pakken. Hopelijk past alles erin!

Tot snel! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn verhaaltjes te lezen, en jullie zijn welkom om de foto's te komen kijken als ik er weer ben!
X Lisa

• 21 April 2013 - 15:12

Bernice:

Wat is het inderdaad super snel gegaan zeg! Ik vond het erg leuk om je verhalen te lezen en kom zeker snel langs als je weer in NL bent om de foto´s te kijken!

Geniet nog even van het daar zijn=D!

xx Bernice

• 21 April 2013 - 19:07

Ine:

We nemen midden in de nacht de trein om je
    - met een lekkere warme jas -
    op Schiphol weer binnen te halen...

Het is meer lente geworden inmiddels.
    Vandaag was het 16 graden.

Maar het is zó vroeg in de ochtend toch nog wel frisser natuurlijk.

Zeker voor jou wordt het koud als je rechtstreeks uit de tropen komt!

Kus van ons samen en tot snel

• 21 April 2013 - 20:36

W.H. Pont:

vlieg lekker morgen en we komen graag tzt de foto's bekijken. leuk dat je toch nog in Hong Kong komt. Kus O en O

• 28 Juli 2013 - 14:05

Joke:

Leuk hoor, om nog een keer de vakantie te herbeleven. :)